Riikka Lahti vahvistamaan Dinglen mediaosaamista

Dinglen kasvavassa sisältö- & mediatiimissä aloitti helmikuun alussa uusi osaaja, kun monipuolinen median ja markkinoinnin osaaja Riikka Lahti liittyi remmiin mukaan.

Lahti vaihtoi Dinglen tiimiin Schibstediltä, jossa hän teki töitä Tori.fi, Oikotie ja Rakentaja.fi -palveluiden mainonnan parissa. Aiempaa taustaa Lahdelta löytyy monipuolisista markkinoinnin, myynnin ja viestinnän tehtävistä, niin kotimaasta kuin kansainvälisestikin. Koulutukseltaan Lahti on kauppatieteiden maisteri Aalto-yliopistosta.

Dinglessä Lahtea innosti erityisesti tekemisen monipuolisuus:

”Dinglessä minua kiinnosti erityisesti se, että samassa tiimissä on sekä sisältö- että mediaosaamista. Kun tämä yhdistetään mielenkiintoisiin asiakkaisiin, pääsen varmasti tekemään ja näkemään markkinointia monipuolisesti. Odotan innolla kaikkea uuden oppimista!”, Lahti kertoo.

Dinglessä sisältö- ja mediatiimit päätettiin syksyllä 2021 yhdistää, ja päätös on osoittautunut onnistuneeksi. Tiimin vetäjä Johanna Nikama kertoo:

“Meillä media- ja sisältötiimi tekee nyt töitä yhdessä toisiaan kuunnellen ja koko ajan sparraten. Yhteistyö mahdollistaa hedelmällisen maaperän uuden oppimiselle, ja tiimistä löytyykin jo hybridiosaajia, joiden aika jakautuu tasaisesti sisältö- ja mediatöiden välille.”

Muutos on kerännyt kiitosta myös asiakkailta. Kun sisällöt ja mainonta tehdään saman katon alla, on reagointi ja mainonnan optimointi helppoa eikä ylimääräistä aikaa kulu eri kumppanien kanssa kommunikointiin.

“Median puolella muutos on nopeaa eikä varaa jumahtamiseen ole. Koko ajan pitää pysyä ajan hermolla uusista kanavista, formaateista, trendeistä ja tavoista tehdä, puhumattakaan kanavien rooleista asiakkaan maailmassa. Riikassa vakuuttikin erityisesti juuri eteenpäin katsova asenne ja kiinnostus monipuoliseen tekemiseen. Dingellä on pitkä historia somen pioneeritoimistona ja sellaisena haluamme pysyä myös jatkossa. Nyt tuntuu siltä, että meillä on koossa todella osaava ja nälkäinen sisältö-, some- ja mediaosaajien porukka, joka tekee töitä kunnianhimoisesti”, Nikama päättää.

Dingle on luova sometoimisto, jossa sisällöt, tunne ja digimainonnan osaaminen yhdistyvät. Rakennamme ratkaisun tarpeidesi mukaan, sisältöstrategiasta ja konseptisuunnittelusta aina kanavakohtaisiin sisältöihin, niiden optimointiin ja tulosten raportointiin asti.

Jos kaipaat sisältökumppania, jonka kanssa yhteistyö on paitsi tuloksellista myös hauskaa, voit olla meihin yhteydessä tällä lomakkeella tai vaikka soittamalla suoraan meidän Villelle: Ville Helenius, Sales Director | +358 40 563 2351 | ville.helenius@dingle.fi

Voit myös tutustua aiempiin töihimme ja asiakkuuksiimme täältä!

Edellinen
Edellinen

Yhteisömanagerointi: ei pelkkää asiakaspalvelua somessa

Seuraava
Seuraava

Somekalenteri 2022