• Referenssi

    Tjäreborg

    Myytinmurtajat

    Kampanjan tavoitteena oli kerätä pakettimatkailuun liittyviä myyttejä ja murtaa niitä kampanjassa voittaneiden asiakkaiden kanssa paikan päällä Kanarialla.

    Lue lisää
  • Referenssi

    ST1

    Viraali vie pitkälle

    Keväällä 2015 St1 oli tuomassa markkinoille uutta bensiinituotetta, joka tulisi korvaamaan aiemman 95E10-bensiinilaadun. Tuotteen julkaisu asettui hyvin lähelle myös toista St1:n polttoaineuudistusta, minkä vuoksi efektiivistä kampanja-aikaa oli vain noin kuukauden verran.

    Lue lisää
  • Referenssi

    DNA

    Toimialan tyytyväisimmät asiakkaat

    DNA:n visiona ovat toimialan tyytyväisimmät asiakkaat. Tätä tavoitetta lähestytään sosiaalisessa mediassa kohtaaminen kerrallaan: nopea asiakaspalvelu, mielenkiintoiset keskustelut ja inspiroivat sisällöt ovat jo voittaneet kuluttajat puolelleen.

    Lue lisää
  • Referenssi

    DNA

    DNA Appinen

    DNA haluaa erottautua joukosta tuomalla lisäarvoa ihmisten arkielämään. Vinkkejä, viihdettä ja inspiraatiota kaipaavat niin kokeneet laitekonkarit, verkon vasta-alkajat kuin nekin, jotka vasta suunnittelevat ensimmäisen älylaitteen hankkimista.

    Lue lisää