Community Manage­ment -koulu | Dingle
Community Manage­ment -koulu

Monipuolisella yhteisömanageroinnilla erinomaisiin tuloksiin

Community Management eli yhteisön ylläpito on kasvamassa yhä tärkeämpään rooliin organisaatioiden markkinoinnissa ja viestinnässä. Yhteisömanagerin rooliin kuuluu yrityksen verkkoyhteisöjen sisältöjen luominen, julkaiseminen ja levittäminen sekä keskustelu yhteisön jäsenten kanssa.

Kenelle?

Koulumme on suunnattu yrityksen verkkosisältöjen ja -yhteisöjen ylläpitäjille. Oletpa sitten tehnyt yhteisömanagerointia jo jonkin verran tai vasta ottamassa ensiaskeleita, koulumme tarjoaa sinulle työkalut tehokkaampaan tekemiseen ja parempiin tuloksiin.

Miksi osallistuisin?

Erinomaisella yhteisön ylläpidolla kasvatat brändisi näkyvyyttä verkossa. Säännöllinen sisällöntuotanto, kommentteihin vastaaminen, yhteisön sääntöjen mukaan pelaaminen ja kriisien kääntäminen voitoiksi yhdessä tehokkaan mainonnan suunnittelun kanssa ovat ehdottomia edellytyksiä menestymiselle. Koulussamme opit luomaan entistä parempaa sisältöä ja tunnistamaan mitkä asiat toimivat parhaiten.

Olemme järjestäneet Community Management -koulun kuusi kertaa aiemmin ja saaneet loistavaa palautetta: katso osallistujien palautteet tästä ja tästä.

Community Management -koulu on myös loistava paikka tutustua ja verkostoitua muiden yhteisömanagereiden kanssa. Ota askel kohti laadukkaampaa, vaikuttavampaa ja tehokkaampaa sisällöntuotantoa!

Koulutuksestamme sanottua

"Minulla ei ollut erityisiä odotuksia CM-koululle ennen koulutuksen alkua. Mutta heti ensimmäisen sessarin jälkeen olin aivan äimistynyt kuinka paljon somessa on opittavaa. CM-koulutuksesta sain avaimet suunnitelmalliseen sosiaalisen median hallintaan, tuottavaan ja hyvään sisällön tuottamiseen sekä opin aivan uusilla silmillä mittaamaan ja moderoimaan postauksia. Vaikka kuulostaisi kuinka cheesiltä, niin oli kyllä paras koulutus ikinä, missä olen ollut. Ja olen juossut monen alan koulutuksissa :)"Jussi-Pekka Saarinen, RAY

Koulutuksen sisältö

Koulu sisältää kuusi lähiopetuskertaa sekä harjoituksia ja etätehtäviä.

Community Management -koulusta valmistuneet saavat Dinglen Community Manager -diplomin.

Lähiopetuskertojen aiheet ovat:

Sisällön peruspilarit: Tavoitteet, kohderyhmät ja sisältöjen pääpiirteet

Sisältökonseptit ja sisältöjen suunnittelu sekä tuottaminen
Kanavien erityispiirteet: Miten eri kanavissa viestitään
Moderoinnin 7 käskyä ja kriisiviestinnän ominaispiirteet
Mainonnan suunnittelu ja optimointi
Seuranta ja vaikuttavuuden mittaaminen, CM työssään

Hinta ja lisätietoa

Kysy tarjous yrityksesi tarpeisiin räätälöidystä ratkaisusta.

Lisätietoa koulutuksesta:
Petra Tiirikainen
petra.tiirikainen@dingle.fi
+358 44 710 9440

Kouluttajat

Juha Snellman

Luovien brändisisältöjen suunnittelija ja toteuttaja monille eri toimialoille. Toiminut aiemmin mainostoimistossa sisältöjen ja konseptien parissa.

Kerttu Takala

Markkinointiviestinnän strategi ja kouluttaja, jonka erikoisalaa on sisältömarkkinointi. Konsultoinut ja kouluttanut kymmeniä suomalaisyrityksiä kehittämään viestintäänsä sosiaalisemmaksi ja julkaisemaan kohderyhmiä kiinnostavaa sisältöä.

Valtteri Virtanen

Dinglen tuorein mediaspesialisti ja online-median asiantuntija. Sosiaalisen median mainontavelho, jolla on hymy herkässä ja positiivinen meininki.

Tilaa uutiskirje
Dingle

Contact us

Dingle Oy
Pursimiehenkatu 29-31 A
00150 HELSINKI

Dingle

Dingle lyhyesti

Dingle on sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Tarjoamme yritysjohdon, myynnin, markkinoinnin, ja asiakaspalvelun konsultointipalveluja. Ydinosaamistamme ovat sosiaalisen median käyttö, prosessikonsultointi, konseptisuunnittelu sekä sisällön ja tekniikan tuotanto.

Rekisteriseloste
Avoimet työpaikat