We believe marketing is based on data-driven customer insights that lay the groundwork for leading the customer’s brand both on- and offline. We turn that insight into targeted content that builds the brand and converts sales. Our core competences lie in content marketing, creative performance-based digital marketing communications, and customer insights. And that is what marketing should be like in the future.

Dingle’s valuesDingle values

Do good
• We operate ethically and don’t cut corners.
• We are active, in our community and out in the world.

Courage
• We have the courage to speak our minds and know when to take risks.
• When you want more, be brave. We are pioneers.

Freedom
• Freedom is part of our culture and our flexible ways of working.
• Our freedom allows us to develop professionally and to flourish.
• We understand that with freedom comes great responsibility.
• We work hard to play hard.

Rockin’ culture
• We value every individual.
• We rock together.
• We lean in to the future with open hearts and open minds.

Dinglellä uusien asioiden testaaminen on alusta asti ollut enemmän sääntö kuin poikkeus: Jos jotain emme osaa, se opetellaan! Koska toimiala muuttuu jatkuvasti, meilläkin täytyy olla rohkeutta muuttua, niin yrityksenä kuin ihmisinä.
Kaiken tekemisemme kulmakivenä on vapaus. Töitä tehdään siellä missä se on tehokasta ja tuntuu hyvältä. Räntäkelillä kotitoimiston suosio kasvaa ja auringonpaisteella työ saattaa kulkea paremmin puistossa. Toisinaan taas toimiston kaunis tehdasmiljöö ja luovat asiantuntijat ympärillä inspiroivat eniten. Vapaus tarkoittaa myös lupaa ideoida ja ehdottaa, niin omien töiden, käytäntöjen kuin projektienkin suhteen.
Dinglellä tehdään hyviä juttuja tietenkin asiakkaille, mutta myös muille. Hyvän tekeminen voi tarkoittaa rahan keräämistä katastrofialueille, vaatekeräystä tai sitten ihan vaan sitä, että leivotaan pullaa työkavereille.
Mitä saadaan kun sekoitetaan hyvät tyypit, rento ilmapiiri ja joskus pitkätkin, afterworkia janoavat työpäivät? Syntyi Dingle Party Team. DPT on pääsääntöisesti vastuussa kaikesta jännästä, mikä tapahtuu virastoaikojen ulkopuolella. Vuosien varrella ohjelmassa on ollut mökkireissuja, peli-iltoja, olutmaistelua sekä tietenkin legendaarinen DPT goes Lahti.
Dinglaajien hyvinvointi on tärkeää. Yhteishenkeä ja lihaskuntoa kasvatetaan joka kuukausi DingleFit-tapahtumissa, joissa testataan aina jotain uutta lajia: on pompittu trampoliinipuistossa, SUP-lautailtu ja treenattu itsepuolustusta. Vastapainoksi käydään tietenkin välillä porukalla syömässä DingleFat-hengessä.
Avokonttorissa jaetaan ilot ja surut, hyvät ideat ja huonot vitsit. Vaikka usein on kiire, silti aina ehtii kysyä mitä vieruskaverille kuuluu. Kaikelle kiireelle tulee kuitenkin stoppi, kun ovesta pyyhältää sisään jonkun dinglaajan koira.
Yhdessä tekemisessä parasta on, että aina saa sanoa mielipiteensä. Paras ratkaisu ei aina ilmesty ilmeisimmästä suunnasta, vaan välillä on hyvä pyytää graafikon mielipidettä strategiasta tai antaa piirtokynä media plannerin käteen.