Sisältö­markkinointi­koulu | Dingle
Sisältö­markkinointi­koulu

Sisältömarkkinoinnin monet muodot ja näkyvät tulokset

Sisältömarkkinointi on vakiinnuttanut paikkansa markkinoinnin muotona. Se muodostuu monista eri elementeistä: puhuttelevista tarinoista ja sisältökonsepteista, erilaisista kanavista ja tehokkaasta sisällön jakelusta sekä tekemisen mittaamisesta ja kehittämisestä. Sisältömarkkinointi ei ole vain sosiaalisen median tekemistä, vaan kattaa laajasti kaikki organisaation kanavat, niin omat, maksetut, ansaitut kuin vuokratutkin.

Sisältömarkkinointikoulussa opit mitä sisältömarkkinointi on, miten sitä tehdään tehokkaasti ja millaisia konsepteja voit kehittää ja hyödyntää omassa tekemisessäsi. Käymme läpi myös sisällön optimointia ja mainostamista.

Koulutuksemme keskiössä ovat asiakascaset ja se miten sisältömarkkinointia tehdään käytännössä. Avaamme sisältömarkkinoinnin prosesseja ja keskeisiä termejä kuten natiivimainonta, brändijournalismi ja automatisoitu markkinointi ja miten näillä voi saavuttaa tuloksia.

Kenelle?

Koulutuksemme on suunniteltu markkinoinnin tekijöille, jotka ovat tehneet sisältömarkkinointia jo jonkin verran tai ovat siirtymässä markkinoinnissaan entistä laajemman ja rikkaamman sisällön hyödyntämiseen.

Koulutuksen sisältö

Koulutus sisältää kolme lähiopetuskertaa ja koulutusmateriaalin sekä kotitehtävän, josta osallistuja saa henkilökohtaista palautetta.

Sisältömarkkinoinnin suunnittelu

  • Sisältömarkkinointi ilmiönä ja keskeiset termit
  • Tarinat sisältömarkkinoinnissa
  • Suunnittelu: kohderyhmät, tavoitteet ja sisällön tyypit

Sisältökonseptit ja sisällön kanavat

  • Sisältökonseptit tekemisen taustalla
  • Kanavavalikoima ja prosessit
  • Sisällön suunnittelu vuosi- ja kuukausitasolla

Sisällön näkyvyys, tulokset ja toiminnan kehitys

  • Miten näkyvyyttä sisällölle: optimointi ja mainonta
  • Tulosten seuranta ja raportointi
  • Toiminnan kehittäminen

Hinta ja lisätietoa

Kysy tarjous yrityksesi tarpeisiin räätälöidystä ratkaisusta.

Lisätietoa koulutuksesta:
Petra Tiirikainen
petra.tiirikainen@dingle.fi
+358 44 710 9440

Kouluttaja

Kerttu Takala

Markkinointiviestinnän strategi ja kouluttaja, jonka erikoisalaa on sisältömarkkinointi. Konsultoinut ja kouluttanut kymmeniä suomalaisyrityksiä kehittämään viestintäänsä sosiaalisemmaksi ja julkaisemaan kohderyhmiä kiinnostavaa sisältöä.

Juha Snellman

Luovien brändisisältöjen suunnittelija ja toteuttaja monille eri toimialoille. Toiminut aiemmin mainostoimistossa sisältöjen ja konseptien parissa.

Koulutuksen sijainti

Dinglen toimisto
Mannerheimintie 15 A, 2. krs, 00260 Helsinki


Näytä suurempi kartta

 

Tilaa uutiskirje
Dingle

Contact us

Dingle Oy
Pursimiehenkatu 29-31 A
00150 HELSINKI

Dingle

Dingle lyhyesti

Dingle on sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Tarjoamme yritysjohdon, myynnin, markkinoinnin, ja asiakaspalvelun konsultointipalveluja. Ydinosaamistamme ovat sosiaalisen median käyttö, prosessikonsultointi, konseptisuunnittelu sekä sisällön ja tekniikan tuotanto.

Rekisteriseloste
Avoimet työpaikat