Dingle on luova ja luotettava kumppani, joka johtaa asiakkaidensa markkinointiviestintää datapohjaisella asiakasymmärryksellä ja huippuluokan sisällöillä. Meillä on vahva osaaminen sisältömarkkinoinnista, brändijournalismista ja viestien kohdennetusta jakelusta sekä jatkuvasti kehittyvät datakyvykkyydet.

Tarjoamme sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja markkinointistrategian palveluja. Tavoitteenamme on luoda asiakkaillemme maksimaalinen hyöty markkinoiden digitalisaatiosta ja datalla johdetusta asiakasymmärryksestä.

Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä noin 70 markkinoinnin ammattilaista. Olemme osa Aller Media -konsernia.

Dingle etiikka

Dinglen arvotDingle values

Uskomme uuteen tapaan tehdä työtä ja luotamme ihmiseen. Työskentelemme siellä, missä työ tulee parhaiten tehtyä ja silloin, kun olemme parhaimmillamme. Kehitämme asiakasta ja projektia parhaiten palvelevat tavat.

Toimistomme on ihmisten kohtaamista sekä avointa ideointia ja luovuudenvaihtoa varten. Dinglaajia kannustetaan ottamaan riskejä, yrittämään, oppimaan ja olemaan rohkeita, sekä kunnioittamaan asiakkaita, toisiaan ja yhteiskuntaa.