Dingle on luova ja luotettava kumppani, joka johtaa asiakkaidensa markkinointiviestintää datapohjaisella asiakasymmärryksellä ja huippuluokan sisällöillä. Meillä on vahva osaaminen sisältömarkkinoinnista, brändijournalismista ja viestien kohdennetusta jakelusta sekä jatkuvasti kehittyvät datakyvykkyydet.

Tarjoamme sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja markkinointistrategian palveluja. Tavoitteenamme on luoda asiakkaillemme maksimaalinen hyöty markkinoiden digitalisaatiosta ja datalla johdetusta asiakasymmärryksestä.

Dinglen Helsingin ja Tukholman toimistoilla työskentelee yhteensä noin 70 markkinoinnin ammattilaista. Olemme osa Aller Media -konsernia.

Dinglen arvotDingle values

Uskomme uuteen tapaan tehdä työtä – vapaasti ja joustavasti. Vapaus tuo myös vastuun. Työt tehdään siellä, missä hommat hoituvat, ja silloin, kun olemme parhaimmillamme. Hoidamme työmme eettisesti ja olemme aktiivisia niin yhteisössämme kuin yhteiskunnassakin.

Toimistomme on ihmisten kohtaamista, luovuutta ja avointa ideointia varten. Käytämme ääntämme rohkeasti ja otamme harkittuja riskejä. Uskallamme haluta enemmän, oppia uutta, kehittyä ja loistaa työssämme. Kohtaamme tulevaisuuden avoimesti yhdessä.

Dinglellä uusien asioiden testaaminen on alusta asti ollut enemmän sääntö kuin poikkeus: Jos jotain emme osaa, se opetellaan! Koska toimiala muuttuu jatkuvasti, meilläkin täytyy olla rohkeutta muuttua, niin yrityksenä kuin ihmisinä.
Kaiken tekemisemme kulmakivenä on vapaus. Töitä tehdään siellä missä se on tehokasta ja tuntuu hyvältä. Räntäkelillä kotitoimiston suosio kasvaa ja auringonpaisteella työ saattaa kulkea paremmin puistossa. Toisinaan taas toimiston kaunis tehdasmiljöö ja luovat asiantuntijat ympärillä inspiroivat eniten. Vapaus tarkoittaa myös lupaa ideoida ja ehdottaa, niin omien töiden, käytäntöjen kuin projektienkin suhteen.
Dinglellä tehdään hyviä juttuja tietenkin asiakkaille, mutta myös muille. Hyvän tekeminen voi tarkoittaa rahan keräämistä katastrofialueille, vaatekeräystä tai sitten ihan vaan sitä, että leivotaan pullaa työkavereille.
Mitä saadaan kun sekoitetaan hyvät tyypit, rento ilmapiiri ja joskus pitkätkin, afterworkia janoavat työpäivät? Syntyi Dingle Party Team. DPT on pääsääntöisesti vastuussa kaikesta jännästä, mikä tapahtuu virastoaikojen ulkopuolella. Vuosien varrella ohjelmassa on ollut mökkireissuja, peli-iltoja, olutmaistelua sekä tietenkin legendaarinen DPT goes Lahti.
Dinglaajien hyvinvointi on tärkeää. Yhteishenkeä ja lihaskuntoa kasvatetaan joka kuukausi DingleFit-tapahtumissa, joissa testataan aina jotain uutta lajia: on pompittu trampoliinipuistossa, SUP-lautailtu ja treenattu itsepuolustusta. Vastapainoksi käydään tietenkin välillä porukalla syömässä DingleFat-hengessä.
Avokonttorissa jaetaan ilot ja surut, hyvät ideat ja huonot vitsit. Vaikka usein on kiire, silti aina ehtii kysyä mitä vieruskaverille kuuluu. Kaikelle kiireelle tulee kuitenkin stoppi, kun ovesta pyyhältää sisään jonkun dinglaajan koira.
Yhdessä tekemisessä parasta on, että aina saa sanoa mielipiteensä. Paras ratkaisu ei aina ilmesty ilmeisimmästä suunnasta, vaan välillä on hyvä pyytää graafikon mielipidettä strategiasta tai antaa piirtokynä media plannerin käteen.