Visuaalinen tarina verkossa | Dingle
Visuaalinen tarina verkossa

Visuaalinen tarinankerronta elävöittää brändin

Visuaalisuudella on kasvava merkitys markkinoinnissa. Verkko tarjoaa monenlaisia mahdollisuuksia kertoa organisaatiosi ja brändisi tarina voimakkaan visuaalisesti. Brändin verkkosivu toimii usein brändin visuaalisen ilmeen kotina, mutta erilaiset visuaaliset elementit, niin kuvat kuin videot, jatkavat brändin tarinaa erilaisissa ansaituissa, vuokratuissa ja ostetuissa kanavissa.

Visuaalinen tarina verkossa -koulutuksessa opit case-lähtöisesti visuaalisen markkinoinnin perusteet ja miten voit rakentaa ja hyödyntää brändisi visuaalista ilmettä monikanavaisesti. Koulutuksessa käydään läpi niin jatkuvaluonteiset visuaaliset sisällöt, kuva- ja videokonseptit kuin kampanjakohtainen visuaalinen suunnittelu.

Koulutuksen jälkeen osaat ohjata brändisi visuaalisen verkkoilmeen suunnittelua monikanavaisesti. Koulutuksessa käydään myös läpi erilaisten kanavien mahdollisuuksia visuaaliseen tarinankerrontaan erityisesti sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa ei opetella kuvankäsittelyä tai videontekoa teknisesti, vaan tarinankerrontaa lähestytään strategisesta näkökulmasta.

Kenelle?

Markkinoinnin tehtävissä toimiville ja verkkosisällöistä vastaaville.

Koulutuksen sisältö

Koulutus muodostuu kolmesta lähiopetuskerrasta ja kotitehtävistä. Koulutuksen kokonaistyömäärä on noin 15 tuntia.

Visuaaliset tarinat

  • Visuaalinen markkinointi ja tarinankerronta
  • Brändin sisältömissio tarinoiden taustalla
  • Visuaaliset tarinat ja sisältökonseptit

Visuaaliset sisällöt käytännössä

  • Visuaalisen konseptin rakentaminen
  • Visuaalisen kampanjan suunnittelu ja toteutus
  • Kuvat ja video visuaalisena sisältönä
  • Tiedon visualisointi

Visuaaliset kanavat ja sisältöjen julkaisu

  • Miten hyödyntää visuaalisia sisältöjä tehokkaasti eri kanavissa
  • Miten visuaalinen tarina elää eri kanavissa
  • Omat, ostetut, ansaitut ja vuokratut visuaaliset kanavat

 

Hinta ja lisätietoa

Kysy tarjous yrityksesi tarpeisiin räätälöidystä ratkaisusta.

Lisätietoa koulutuksesta:
Petra Tiirikainen
petra.tiirikainen@dingle.fi
+358 44 710 9440

Kouluttajat

Aki Toivonen

Markkinoinnin suunnittelija, jolla on kokemusta useilta eri toimialoilta niin yritys- kuin kuluttajaliiketoiminnassa. Erityisalueena sisältömarkkinoinnin suunnittelu ja tematisointi. Kouluttanut kymmeniä suomalaisyrityksiä hyödyntämään sosiaalista mediaa markkinoinnissa ja viestinnässä.

Juha Snellman

Luovien brändisisältöjen suunnittelija ja toteuttaja monille eri toimialoille. Toiminut aiemmin mainostoimistossa sisältöjen ja konseptien parissa.

Tom Nylund

Tom on videosisällöntuottaja ja videokonseptikeksijä. Kokemusta löytyy paljon TV-alalta, missä hänet on nähty jäätiköillä, myrskyssä, Euroviisujuontajana, jääkarhujen seurassa ja Espoonjoella perä edellä meloen. Kokemusta haastavista tuotannoista löytyy. Tarinankerronta, käsikirjoitus, luovat prosessit ja videoiden hyödyntäminen markkinoinnissa. Också rolig på svenska and in English.

Koulutuksen sijainti

Dinglen toimisto
Mannerheimintie 15 A, 2. krs, 00260 Helsinki


Näytä suurempi kartta

 

Tilaa uutiskirje
Dingle

Contact us

Dingle Oy
Pursimiehenkatu 29-31 A
00150 HELSINKI

Dingle

Dingle lyhyesti

Dingle on sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Tarjoamme yritysjohdon, myynnin, markkinoinnin, ja asiakaspalvelun konsultointipalveluja. Ydinosaamistamme ovat sosiaalisen median käyttö, prosessikonsultointi, konseptisuunnittelu sekä sisällön ja tekniikan tuotanto.

Rekisteriseloste
Avoimet työpaikat