Asiakas
:
Paulig

Suomen ensimmäinen TikTok-mainoskampanja

Poppaa hyvää fiilistä

Pauligin kesäisen Frezza-kampanjan myötä saimme mahdollisuuden toteuttaa Suomen ensimmäisen TikTok-mainoskampanjan. Koko Suomen rakastaman kahvibrändin herkullisten, kylmien Frezza-kahvijuomien leikkisä, värikäs ja iloinen visuaalinen ilme sekä tyyli ovat jo itsessään TikTokin syötteeseen erityisen hyvin soveltuvaa sisältöä.
Sen lisäksi etenkin nuorten kuluttajien suosiossa olevien kylmien kahvijuomien kohdalla oli luontevaa laajentaa mainontaa sinne, missä valtaosa kohderyhmästä (ja ylipäänsä kuluttajista) on.

Tuotantotiimimme loi Pauligin toiveiden mukaisen videon ja koko kokonaisuus viimeisteltiin copylla, jonka syvempi merkitys suhahti vanhemman kollegakaartin ymmärryksen yli suihkukoneen lailla, mutta joka sopi tilanteeseen yhtä täydellisesti kuin Paulig kaikkien kahvikuppeihin. Ketterä ja asiantunteva mediatiimimme vei mainonnan lopullisesti maaliin ja näin toteutui TikTokin mukaan Suomen ensimmäinen TikTok-mainoskampanja. 

Lopputuloksena syntyi mainos, joka sopi TikTokiin erityisen hyvin ja puhutteli tavoiteltua kohderyhmää.

Lopputuloksena syntyi mainos, joka sopi TikTokiin erityisen hyvin ja puhutteli tavoiteltua kohderyhmää. Pauligin huolellisesti tekemän Frezzan brändityön ansiosta pystyimme luomaan toimivan mainoksen, joka palveli kanavan ehtoja viihdyttämällä kuluttajia, mutta olemalla myös brändille uskollinen – kuten jokaisen onnistuneen mainoksen tulisi olla. 

Mikäli haluaisit oman brändisi TikTokiin tai kiinnostuit kuulemaan kanavan tarjoamista mahdollisuuksista tarkemmin, niin ota meihin yhteyttä