Sisältömarkkinointi

Vain kiinnostavat yritykset menestyvät. Hyvin tehty ja jatkuvasti mitattu sisältömarkkinointi on myynnin ja palvelukehityksen paras ystävä. Saat jatkuvaa palautetta, mistä asiakkaat haluavat kuulla lisää, ja mikä on turhaa.

Jatkuva sisältömarkkinointi

Markkinointi saa asiakkaiden kiinnostuksen ja yrityksen osaamisen kohtaamaan. Kasvua hakevan markkinoinnin tulee olla lähtökohtaisesti aina päällä. Viisas markkinointi on tärkeä osa yrityksen ja sen asiakkaiden yhteistä muutostarinaa. Sisältömarkkinointi on jatkuvaa monikanavaista viestintää, jota toteuttaa asiakasyrityksemme ohjaama yhteinen jaettu tiimi. Tulokset perustuvat innostaviin kerronnan konsepteihin ja laadukkaasti toteutettuihin juttuihin. Mittaus ja oppiminen ohjaavat viestien jakelua oikeille osayleisöille oikeissa kanavissa.

Kampanjamainen sisältömarkkinointi

Joskus vaan on välitön tarve saada asia yleisön tietoon heti ja lujaa. Mainonnalla, asiakaskanavissa tai mediajulkisuudessa. Autamme rakentamaan validin tarinan, jolla saat viestisi läpi haluamallasi tavalla siten, että se on linjassa yrityksesi pitkän aikavälin tavoitteiden kanssa.

Mikäli haluat kuulla lisää sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksista, lähde lounaalle Tomi Hilvon kanssa!

Kasvumarkkinointi

Haluamme helpottaa markkinoijan työtä, ja tehdä luovaa sisältömarkkinointiamme suoraan asiakkaan omiin markkinointiteknologisiin järjestelmiin (mm. Salesforce, Hubspot). Näin saat työstämme parhaat tehot ja oppimisen edut kaikkein mutkattomimmin irti.

Kasvumarkkinointi palveluna

Työskentelemme asiakkaan omissa järjestelmissä – joko ulkoistettuna tiiminä tai muodostamalla jaetun tiimin yhdessä asiakkaan oman organisaation kanssa. Autamme toteuttamaan kaiken, mitä tarvitaan mitattavien markkinointitulosten aikaansaamiseen ja myynnin & asiakaslojaliteetin systemaattiseen kasvuun. Yhdessä tekeminen mahdollistaa ketterät luovien lähestymistapojen kokeilut ja myyntimarkkinoinnin kehittämisen tulosten ja analytiikan pohjalta.

Konsultointi

Myyntiin sidottu markkinointi on suuri mahdollisuus. Tarjoamme työprojektina kokeneen asiantuntijan laittamaan markkinointiteknologian hyödyntämisen asioita rivakasti eteenpäin, ja poistamaan esteitä markkinoinnin uudistamiselta. Usein tästä on hyötyä etenkin jatkuvan kasvumarkkinoinnin mallin luomisen alkumetreillä. Näin varmistetaan, että yritys on valmis hyödyntämään modernia, dataohjautuvaa markkinointia, ja saa siitä tuloksia nopeasti.

Jos haluat kuulla lisää kasvumarkkinoinnin tulevaisuudesta, lähde kahville Ilmarin kanssa!

Asiakasymmärrys- ja konsultointiprojektit

Muutaman vuoden eteenpäin katsova tulevaisuudenkuva ja brändisuunnitelma on markkinoinnin kivijalka. Hyvä tiekartta ottaa selvästi kantaa, mitä yrityksen asiakasnäkökulmasta seuraavaksi kannattaa tehdä. Hyvä tiekartta on kaikin osin toteutuskelpoinen, ja sen tärkeimmät johtopäätökset ovat asiakkailla validoitu.

Voittavan position määrittely

Laskemme ja määritämme kannattavimman etenemissuunnan yritykselle. Kokoamme yrityksen olemassa olevan tiedon yhteen, ja validoimme asiakastutkimuksen avulla kannattavimman etenemissuunnan. Otamme kantaa kilpailupositioon, palveluiden kehittämiseen sekä myynti- ja markkinointiratkaisuihin. Olemme ketteriä ja nopeita – keskimäärin projektimme tuo valmiita tuloksia yritykselle kuudessa viikossa.

Työnantaja­brändi

Yritys on täsmälleen niin vahva kuin sen strategia ja sitä toteuttamaan houkutetut ja sitoutetut työntekijät. Yrityksen työnantajatarina on tärkeä johtamisen ja strategian toteuttamisen työväline. Brändityössämme huomioimme yrityskulttuurin, tavoitteet ja arvot, sitoutamme työntekijöitä mukaan muutoksen agenteiksi, ja rakennamme ulkoiset ja sisäiset työnantajamarkkinoinnin välineet käyttöösi.

Jos haluat pohtia syntyjä syviä ja kuulla huippututkijan mietteitä yritysmaailman tilasta lähde lasilliselle Karin kanssa!