Keskusteleva markkinointi

Haluatko käydä merkityksellisiä keskusteluja asiakkaidesi kanssa? Konvertoida yhä useamman heistä liideiksi tai kaupaksi asti? Ymmärtää heitä ja heidän tarpeitaan paremmin?

Keskusteleva sisältömarkkinointi pyrkii markkinoinnin tavoitteisiin synnyttämällä keskusteluja potentiaalisten ja nykyisten asiakkaiden kanssa. Markkinoinnista tulee merkityksellisempää, kun hakeudumme dialogiin kohderyhmän kanssa monologin sijasta – ja teemme lopulta koko asiakaskokemuksesta paremman. Keskusteluiden tavoitteena on inspiroida sisällöillä, tarjota personoituja sisältöpolkuja ja kerryttää asiakasymmärrystä.

Keskusteluita voidaan käydä missä tahansa keskustelevuuden mahdollistavissa rajapinnoissa: sosiaalisessa mediassa, verkkosivuilla, chateissa, sähköpostissa, tapahtumissa, jne. Tämä vaatii strategisen näkemyksen siitä, mitä keskusteluja asiakkaidemme kanssa halutaan käydä, missä kanavissa ja mitä teknologioita hyödyntäen. Olemme kumppanisi keskustelevassa markkinoinnissa aina strategiasta keskusteluiden suunnitteluun, toteutukseen ja tulosten analysointiin.