Dingle on luova ja strateginen sisältömarkkinointitoimisto. Autamme yrityksiä saavuttamaan tuloksia monikanavaisen sisältömarkkinoinnin, mainonnan ja mediaratkaisujen avulla. Sijaitsemme Helsingissä, ja olemme osa pohjoismaista Aller-konsernia. Teemme yhteistyötä Allerin tytäryhtiöiden Data Refineryn ja Aller Ideasin kanssa.

Palvelemme asiakkaitamme sisältömarkkinoinnissa, kasvumarkkinoinnissa sekä asiakasymmärrys- ja konsultointiprojekteissa. Tavoitteenamme on löytää yhdessä asiakkaidemme kanssa uusi tapa tehdä sisältömarkkinointia, yhdistämällä luovuus ja modernit markkinointiteknologiat.

Dinglen arvotDingle values

Uskomme uuteen tapaan tehdä työtä – vapaasti ja joustavasti. Vapaus tuo myös vastuun. Työt tehdään siellä, missä hommat hoituvat, ja silloin, kun olemme parhaimmillamme. Hoidamme työmme eettisesti ja olemme aktiivisia niin yhteisössämme kuin yhteiskunnassakin.

Toimistomme on ihmisten kohtaamista, luovuutta ja avointa ideointia varten. Käytämme ääntämme rohkeasti ja otamme harkittuja riskejä. Uskallamme haluta enemmän, oppia uutta, kehittyä ja loistaa työssämme. Kohtaamme tulevaisuuden avoimesti yhdessä.

Dinglen Etiikka

Me emme pseudokeskustele tai spämmää. Nykyisessä verkkoympäristössä epäeettinen toiminta voi tuoda lyhyellä aikavälillä loistavat tulokset. Vakavasti otettavan brändin tulee välttää tätä. Kanssamme olet turvassa. Tässä lupauksemme.

Dingle auttaa yrityksiä ja brändejä kommunikoimaan avoimesti ja kaksisuuntaisesti kuluttajien kanssa. Rakentamaan kestäviä siltoja yritysten ja asiakkaiden välille. Toimintamme on läpinäkyvää ja kaikilta osin eettistä.

  1. Kaikella luomallamme sisällöllä on aito lähde. Se on joko luonnollinen- tai oikeushenkilö.
  2. Dingle toimii aina asiakasyrityksen ohjeiden mukaisesti, kuluttajia kunnioittaen.
  3. Toiminnassamme noudatamme Suomen lakia.
  4. Me emme roskapostita. Lähetämme viestejä kuluttajille vain heidän tilauksestaan.
  5. Emme johdattele, lahjo tai painosta kuluttajia toimimaan brändien puolestapuhujina.
  6. Kunnioitamme käyttämämme kanavan omia tapoja ja ehtoja.
  7. Kaikki asiakasyritysten puolesta tehty kommunikaatio on aina totuudenmukaista.
  8. Kunnioitamme yksityisyydensuojaa, emmekä välitä mitään tietoja kolmansille osapuolille.
  9. Käytämme käyttäjiltä kerättyä dataa vain niihin tarkoituksiin mihin data on kerätty.

 

Tiedotteet

29.10.2018 Dingle tähyää kohti historiansa suurinta organisaatiouudistusta

25.9.2018 Dingle kumppanoituu Salesforcen kanssa

 

Dinglellä uusien asioiden testaaminen on alusta asti ollut enemmän sääntö kuin poikkeus: Jos jotain emme osaa, se opetellaan! Koska toimiala muuttuu jatkuvasti, meilläkin täytyy olla rohkeutta muuttua, niin yrityksenä kuin ihmisinä.
Kaiken tekemisemme kulmakivenä on vapaus. Töitä tehdään siellä missä se on tehokasta ja tuntuu hyvältä. Räntäkelillä kotitoimiston suosio kasvaa ja auringonpaisteella työ saattaa kulkea paremmin puistossa. Toisinaan taas toimiston kaunis tehdasmiljöö ja luovat asiantuntijat ympärillä inspiroivat eniten. Vapaus tarkoittaa myös lupaa ideoida ja ehdottaa, niin omien töiden, käytäntöjen kuin projektienkin suhteen.
Dinglellä tehdään hyviä juttuja tietenkin asiakkaille, mutta myös muille. Hyvän tekeminen voi tarkoittaa rahan keräämistä katastrofialueille, vaatekeräystä tai sitten ihan vaan sitä, että leivotaan pullaa työkavereille.
Mitä saadaan kun sekoitetaan hyvät tyypit, rento ilmapiiri ja joskus pitkätkin, afterworkia janoavat työpäivät? Syntyi Dingle Party Team. DPT on pääsääntöisesti vastuussa kaikesta jännästä, mikä tapahtuu virastoaikojen ulkopuolella. Vuosien varrella ohjelmassa on ollut mökkireissuja, peli-iltoja, olutmaistelua sekä tietenkin legendaarinen DPT goes Lahti.
Dinglaajien hyvinvointi on tärkeää. Yhteishenkeä ja lihaskuntoa kasvatetaan joka kuukausi DingleFit-tapahtumissa, joissa testataan aina jotain uutta lajia: on pompittu trampoliinipuistossa, SUP-lautailtu ja treenattu itsepuolustusta. Vastapainoksi käydään tietenkin välillä porukalla syömässä DingleFat-hengessä.
Avokonttorissa jaetaan ilot ja surut, hyvät ideat ja huonot vitsit. Vaikka usein on kiire, silti aina ehtii kysyä mitä vieruskaverille kuuluu. Kaikelle kiireelle tulee kuitenkin stoppi, kun ovesta pyyhältää sisään jonkun dinglaajan koira.
Yhdessä tekemisessä parasta on, että aina saa sanoa mielipiteensä. Paras ratkaisu ei aina ilmesty ilmeisimmästä suunnasta, vaan välillä on hyvä pyytää graafikon mielipidettä strategiasta tai antaa piirtokynä media plannerin käteen.