Varian: Työnantajakonseptilla vauhtia rekrytointiin

 

Varian on merkittävä syöpäteknologian ohjelmistokehittäjä Suomessa, mutta koodareista, suunnittelijoista ja testaajista on huutava pula markkinoilla. Samalla Varian ei ollut riittävän tunnettu halutun kohderyhmän keskuudessa ja avoimiin työpaikkoihin oli vaikea saada riittävästi laadukkaita hakemuksia.

Keskityimme kampanjassa viestimään Varianin arvoista ja työn merkityksesttä, työnkuvien tai roolien sijaan. Employer Branding kampanjalla Varian tavoitti osaavat työntekijät ja erottui vahvasti kilpailuilla markkinoilla viestimällä työn merkityksellisyydestä.

Kanavina toimi Reddit, LinkedIn, Instagram, YouTube, Smartclip, Display (Alma Media) ja Google Ads.

Tuloksia

  • Näyttökerrat: +1,7 miljoonaa

  • Tavoittavuus: +420 000 henkilöä

  • Trafiikki: + 3 200 klikkiä

 

“Yhteistyötä aloittaessa meillä oli korkeat odotukset Dingleä kohtaan. Alustavien keskustelujen perusteella vaikutti siltä, että Dinglen tiimiltä löytyy sekä näkemystä että osaamista tuloksien saavuttamiseksi. Projektin päättyessä oli mahtavaa todeta odotuksien ylittyneen ja lisäksi Dingleläisten kanssa oli todella mukavaa tehdä yhteistyötä.” 

- Noora Salin, Strateginen kehityspäällikkö, Varian Medical Systems Finland Oy

 
 
Edellinen
Edellinen

PolarPro: Kesätyöntekijöitä logistiikka-alalle

Seuraava
Seuraava

Atria: Hyvät sisällöt, parempi mieli