VCT Finland: Pirullisen hyvää sisältöä viinistä
Dinglen uudenlainen lähestymistapa ja laadukkaat, kekseliäät sekä asiantuntevat sisällöt ovat tuoneet lisänostetta viinitalo VCT:n tuotteille, liikennettä kanaviin ja kuhinaa Alkon käytäville.
YTK: Työelämän kiinnostavimmat sisällöt
Suomen suurin työttömyyskassa YTK halusi sitouttaa somekanavissaan ja houkutella uusia täysjäseniä, asiantuntijuutta ja brändiä unohtamatta. YTK:lle ideoimamme kekseliäät, ajankohtaiset ja pilke silmäkulmassa eri kanaviin toteutetut sisältökonseptit ovat tuoneet YTK:n tutuksi yhä useammalle. Julkaisumme ovat keränneet keskimäärin yli 800 000 näyttökertaa kuukaudessa kohderyhmän sisällä ja sitouttaneet tuhansia.
SSAB: Globaali somekumppanuus
SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva erikoisteräksiin erikoistunut teräsyhtiö. Vuodesta 2016 jatkuneen yhteistyömme aikana olemme suunnitelleet ja toteuttaneet SSAB:n monikanavaisia ja globaaleja somesisältöjä, kampanjoita, rekrykampanjoita, työpaikkailmoituksia sekä erilaisia somekoulutuksia ja -ohjeita.
PolarPro: Kesätyöntekijöitä logistiikka-alalle
PolarPro on kotimainen, vuonna 2008 perustettu yritys, joka tarjoaa laadukasta työvoimaa logistiikan, kuljetuksen, teollisuuden ja kiinteistöhuollon tarpeisiin. Työntekijäpulan kalvaessa logistiikkamarkkinoita, PolarPro päätti tavoitella nuoria kesätyöntekijöitä TikTokin kautta.
Varian: Työnantajakonseptilla vauhtia rekrytointiin
Varian on merkittävä syöpäteknologian ohjelmistokehittäjä Suomessa. Koodareista, suunnittelijoista ja testaajista on huutava pula markkinoilla. Employer Branding kampanjalla Varian tavoitti osaavat työntekijät ja erottui vahvasti kilpailuilla markkinoilla viestimällä työn merkityksellisyydestä.
Gasum: Olisinpa tiennyt – kaasuautoilijat puhtaamman huomisen sanansaattajina
Sometimes the most relaxing place to travel is nowhere at all.