Se on täällä taas – nimittäin se aito ja alkuperäinen Dinglen Somekalenteri!
Jo vuodesta 2016 Dinglen Somekalenteri on ollut sisältösuunnittelijan ykköstyökalu, joka tarjoaa inspiraatiota ja keskustelunaiheita koko vuodeksi. Oli kyseessä sitten vuoden tärkeimmät tapahtumat tai hauskat merkkipäivät aina piirakkapäivästä laiskottelupäivään, tämän työkalun avulla eivät aiheet takuulla lopu. ☝
Somekalenteri 2023
Dinglen tiimi kasvoi kahdella
BeReal – se aito sosiaalinen media
Henna Kauppila-Domnick liittyi Dinglen sisältöporukkaan
PODL! Eli Pieni Opas Digimarkkinoinnin Lyhenteisiin
Dingle rekryää! Digital Marketing Specialist ja Content Specialist
Haemme tiimiimme kahta huippuosaajaa!
Yhteisömanagerointi: ei pelkkää asiakaspalvelua somessa
Yhteisömanagerointi on parhaimmillaan paljon enemmän kuin pelkkää asiakaspalvelua. Yritys, joka panostaa someviestinnässään aktiiviseen keskusteluun seuraajiensa kanssa pystyy rakentamaan brändinsä ympärilleen yhteisön – niin kuin nimikin kertoo.
Riikka Lahti vahvistamaan Dinglen mediaosaamista
Dinglen kasvavassa sisältö- & mediatiimissä aloitti helmikuun alussa uusi osaaja, kun monipuolinen median ja markkinoinnin osaaja Riikka Lahti liittyi remmiin mukaan.
Somekalenteri 2022
Dinglen suosittu Somekalenteri tekee paluun! Kalenteri on sisältösuunnittelijan ykköstyökalu, joka tarjoaa inspiraatiota ja keskustelunaiheita koko vuodeksi, oli kyseessä sitten toimistosuklaan päivä, ravustuskauden aloitus tai vaikkapa maailman luontopäivä.
Hyvä TikTok-video: Millainen sisältö toimii TikTokissa ja mikä ei?
TikTok jatkaa massiivista kasvuaan kuukaudesta toiseen. Monet yritykset miettivätkin nyt kuumeisesti, miten TikTok-sisällöt valjastetaan liiketoiminnan vetureiksi. Sisältökirurgeina nostimme hyvät TikTok-videot leikkauspöydälle ja tutustuimme niiden anatomiaan puolestasi. Jos olet viemässä yritystäsi TikTokin ihmeelliseen sisältömaailmaan lähiaikoina, näillä vinkeillä onnistut.
Mainonta TikTokissa – mikä toimii ja mikä ei?
TikTok on noussut rymisten eniten ladatuksi somesovellukseksi. Nyt sovellukseen ovat väkijoukkojen innoittamana ryntäämässä myös mainostajat ja miksipä ei!