SSAB: Monikanavainen Sustainability Expedition -kampanja

 
General_link_ad_1.jpg

Sustainability Expedition syntyi tarpeesta kertoa maailmanlaajuisesti toimivan teräsyhtiö SSAB:n potentiaalisille ja nykyisille työntekijöille, päätöksentekijöille ja suurelle yleisölle yrityksen vastuullisuusteoista ja siellä kestävän kehityksen parissa työskentelevien ihmisten työtehtävistä ja -kokemuksista.

Suomessa ja Ruotsissa jalkautetussa kampanjassa hyödynnettiin ulko-, printti-, tapahtuma- ja hakumainontaa, natiiviartikkeita sekä mainontaa somessa ja muualla verkossa.

Kampanjalla haluttiin kehittää SSAB:n työnantajamielikuvaa, nostaa kävijöiden määrää verkkosivustolla, lisätä huomioaikaa vastuullisuussisältöjen parissa sekä kasvattaa medianäkyvyyttä. Sustainability Expedition ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa: verkkosivustokävijät +17 %, huomioaika +53 % ja medianäkyvyys 74 % yli tavoitetasojen.

 
 
Edellinen
Edellinen

Findus: Positiivista ja puhuttavaa somesisältöä pakasteruuasta