Findus: Positiivista ja puhuttavaa somesisältöä pakasteruuasta

 

Findus Finland on osa Euroopan johtavaa pakastetuotteiden valmistaja Nomad Foodsia. Kansainvälinen yritys haluaa valloittaa myös Suomen pakastimet ja tehdä kuluttajien arjesta sujuvampaa, parempaa ja terveellisempää. Positiivinen somenäkyvyys on keskeinen osa tavoitetta.

Dinglen luomat herkulliset kuvat ja videot, hauskat ajankohtaiset sisällöt, rento ja positiivinen tone of voice sekä vuorovaikutteisuus seuraajien kanssa ovat jo pitkään taanneet Findukselle iloisesti näkyvän somepresenssin, jolla asetetut tavoitteet saavutetaan kuukaudesta toiseen.

Vuosittain Finduksen sisällöt tavoittavat kustannustehokkaasti yli miljoona suomalaista Facebook-käyttäjää. Myös mainonnan sitoutumisaste on keskimääräistä Facebook-sisältöä korkeampi, vuositasolla tavoittavuuteen suhteutettuna jopa 6,5–11 prosenttia, ja sisällöt keräävät lähes poikkeuksetta runsaasti positiivisia kommentteja.

"Some on tärkeä osa Finduksen mediastrategiaa. Dingle on keskeinen kumppanimme ja auttanut meitä rakentamaan Findukselle vahvan somepresenssin, tavoittamaan oikeat kohderyhmät ja sitouttamaan seuraajat. Yhteistyö Dinglen kanssa on ollut pitkäjänteistä ja sujuvaa, suuri kiitos koko tiimille!"
— Suvi Honkkila, Senior Brand Manager & Digital Lead, Findus Finland Oy
 
Edellinen
Edellinen

SEY: #kissakriisi-varainkeruukampanja

Seuraava
Seuraava

SSAB: Monikanavainen Sustainability Expedition -kampanja