
SSAB
Globaali asiakkuus
SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva erikoisteräksiin erikoistunut teräsyhtiö. SSAB:n tavoitteena on tuoda markkinoille fossiilivapaa teräs vuonna 2026 ja poistaa yrityksen hiilidioksidipäästöt noin vuonna 2030.
Vuodesta 2016 jatkuneen yhteistyömme aikana olemme suunnitelleet ja toteuttaneet mm.
Monikanavaisia orgaanisia ja maksettuja somesisältöjä: asiakastarinoita ja testimoniaaleja, konversioon ohjaavia teemapäivien sisältöjä, interaktiivisia storyja sekä asiantuntijavideoita.
Brändi- ja rekrykampanjoita sekä kaikki globaalit työpaikkailmoitukset.
Koulutuksia ja ohjeita, mm. kampanjatavoitteiden asettamisesta, emojien käytöstä ja AI:n hyödyntämisessä viestinnässä.
Työnantaja- ja brändimielikuvakampanjamme Sustainability Expedition (2019) kertoi SSAB:n vastuullisuusteoista sekä kestävän kehityksen parissa työskentelevien ihmisten työtehtävistä ja kokemuksista. Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa: verkkosivustokävijät +17 %, huomioaika +53 % ja medianäkyvyys 74 % yli tavoitetasojen.
Onnistunut yhteistyömme on myös laajentunut SSAB:n tuotebrändien globaalien somekampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.
Työnantaja- ja brändimielikuvakampanjamme Sustainability Expedition (2019) kertoi SSAB:n vastuullisuusteoista sekä kestävän kehityksen parissa työskentelevien ihmisten työtehtävistä ja kokemuksista. Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa: verkkosivustokävijät +17 %, huomioaika +53 % ja medianäkyvyys 74 % yli tavoitetasojen.
Onnistunut yhteistyömme on myös laajentunut SSAB:n tuotebrändien globaalien somekampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.
Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa:
+17%
verkkosivustokävijät
+53%
huomioaika
+74%
medianäkyvyys