SSAB

Globaali asiakkuus

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva erikoisteräksiin erikoistunut teräsyhtiö. SSAB:n tavoitteena on tuoda markkinoille fossiilivapaa teräs vuonna 2026 ja poistaa yrityksen hiilidioksidipäästöt noin vuonna 2030.

Vuodesta 2016 jatkuneen yhteistyömme aikana olemme suunnitelleet ja toteuttaneet mm.

  • Monikanavaisia orgaanisia ja maksettuja somesisältöjä: asiakastarinoita ja testimoniaaleja, konversioon ohjaavia teemapäivien sisältöjä, interaktiivisia storyja sekä asiantuntijavideoita.

  • Brändi- ja rekrykampanjoita sekä kaikki globaalit työpaikkailmoitukset.

  • Koulutuksia ja ohjeita, mm. kampanjatavoitteiden asettamisesta, emojien käytöstä ja AI:n hyödyntämisessä viestinnässä.

Työnantaja- ja brändimielikuvakampanjamme Sustainability Expedition (2019) kertoi SSAB:n vastuullisuusteoista sekä kestävän kehityksen parissa työskentelevien ihmisten työtehtävistä ja kokemuksista. Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa: verkkosivustokävijät +17 %, huomioaika +53 % ja medianäkyvyys 74 % yli tavoitetasojen.

Onnistunut yhteistyömme on myös laajentunut SSAB:n tuotebrändien globaalien somekampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

Työnantaja- ja brändimielikuvakampanjamme Sustainability Expedition (2019) kertoi SSAB:n vastuullisuusteoista sekä kestävän kehityksen parissa työskentelevien ihmisten työtehtävistä ja kokemuksista. Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa: verkkosivustokävijät +17 %, huomioaika +53 % ja medianäkyvyys 74 % yli tavoitetasojen.

Onnistunut yhteistyömme on myös laajentunut SSAB:n tuotebrändien globaalien somekampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa:

+17%

verkkosivustokävijät

+53%

huomioaika

+74%

medianäkyvyys

  • “Asiantuntevaa, iloista ja joustavaa tukea niin käytännön työhön kuin kehityshankkeisiin.”

    Sari Idman, Head of Social Media, SSAB

SSAB

Globaali asiakkuus

SSAB • Globaali asiakkuus •

Kaipaako sisältömarkkinointisi
tuuletusta tai tekijää?

Edellinen
Edellinen

Varian

Seuraava
Seuraava

Huawei - Loista kuin tähti