
YTK
Työelämän kiinnostavimmat sisällöt
YTK Työelämä haluaa somekanavissaan sitouttaa ja houkutella uusia täysjäseniä – brändinrakennusta ja asiantuntijauskottavuutta unohtamatta. Kekseliäät, asiapitoiset mutta pilke silmäkulmassa toteutetut sisältökonseptit ovat tuoneet YTK:n tutuksi yhä useammalle urailijalle.
Dinglen ja YTK:n yhteistyön perustana on YTK:n oma somestrategia, jonka pohjalta ideoitiin eri tavoitteita palvelevia sisältökonsepteja. Raikkaat, informatiiviset ja kiinnostavat sisällöt taipuvat luontevasti YTK:n eri somekanaviin - Instagramiin, Instagram Storiesiin, Facebookiin ja LinkedIniin. Vastaamme somesisältöjen suunnittelusta, tuotannosta, julkaisusta ja mainonnasta.
Sisältömuodoissa vaihtelevat animaatiot, kuva- ja karusellipostaukset sekä aktivoivat some-toiminnot. Liikkeelle lähdettiin muutamalla toistuvalla konseptilla: aktivoiva Urabattle leikittelee työelämän ilmiöillä, Lakikaveri jakaa neuvoja, Totta vai tarua herättää uteliaisuuden ja Vähän parempaa palvelua edistää täysjäsenyyden ilosanomaa.
Matkan varrella mukaan on tullut myös työelämää selkosuomeksi tulkkaava Duunijargon ja kaikkia kiinnostava Raha puhuu. Reagoimme ajankohtaisiin ilmiöihin ja juhlapäiviin: esimerkiksi juhannuksena loitsitaan onnea työelämään, halloweenina hauskuutetaan duunipainajaisilla ja veropäivänä selvitetään, miten julkisia tulotiedot oikeasti ovat.
Tulokset puhuvat puolestaan. Julkaisumme ovat keränneet keskimäärin yli 800 000 näyttökertaa kuukaudessa kohderyhmän sisällä ja sitouttaneet tuhansia YTK:n sisältöjen pariin.