Paulig: Frezza – Suomen ensimmäinen TikTok mainos

 

Pauligin kesäisen Frezza-kampanjan myötä toteutimme Suomen ensimmäisen TikTok-mainoskampanjan kesällä 2020. Koko Suomen rakastaman kahvibrändin herkullisten, kylmien Frezza-kahvijuomien leikkisä, värikäs ja iloinen visuaalinen ilme sekä tyyli ovat jo itsessään TikTokin syötteeseen erityisen hyvin soveltuvaa sisältöä. Sen lisäksi etenkin nuorten kuluttajien suosiossa olevien kylmien kahvijuomien kohdalla oli luontevaa laajentaa mainontaa sinne, missä valtaosa kohderyhmästä on.

Loimme videon ja koko kokonaisuus viimeisteltiin copylla, jonka syvempi merkitys suhahti vanhemman kollegakaartin ymmärryksen yli suihkukoneen lailla, mutta joka sopi tilanteeseen yhtä täydellisesti kuin Paulig kaikkien kahvikuppeihin. 

Lopputuloksena syntyi mainos, joka sopi TikTokiin erityisen hyvin ja puhutteli tavoiteltua kohderyhmää ja viihdytti, pysyen kuitenkin brändille uskollisena.

 
 
Edellinen
Edellinen

Heureka: Pellolta avaruuteen LIVE

Seuraava
Seuraava

Vaasan: Lämpimällä läsnäololla lisää myyntiä