Atria
Hyvät sisällöt,
parempi mieli
Herkullista sisältöä kanavakohtaisesti kohderyhmän makuun
Atrian ja Dinglen tekemisen pohjana toimi yhteistyön alkuvaiheessa luotu kattava somestrategia. Hyvän ruoan tavoin myös Atrian somesisältöjen haluttiin herättävän tunteita, rakentavan yhteisöllisyyttä, piristävän arkea ja jättävän hyvän maun.
Parempi mieli on Atrian tavoitteena paitsi ruokapöydässä, myös sometekemisessä.
Dinglen luomat kanavakohtaiset, ajankohtaiset, rennot ja palvelevat sisällöt toimivat erinomaisesti kaikissa Atrian somekanavissa (Facebook, Instagram, TikTok). Vuoden aikana sisältöjen sitoutuneisuus kasvoi jopa 40,58 %, ja esimerkiksi TikTokissa postaukset keräsivät keskimäärin lähes 2000 erilaista reaktiota aina tykkäyksistä tallennuksiin.
Mukaan somekonsepteihin suunniteltiin muun muassa ruokatoimittajan luomia herkullisia arkireseptejä, tuunaustärppejä, hävikkivinkkejä, Atrian perhetilallisten haastatteluja, äänestyksiä ja tuote-esittelyjä maustettuna ripauksella nostalgiaa. Sisältömuotoina toteutettiin monipuolisesti ruokakuvia, lyhyitä videoita, animaatioita ja reseptikuvakaruselleja.
Kanavakohtaisuuteen kiinnitettiin erityistä huomiota ja kanavien erityispiirteet filttereistä tarroihin ja osallistaviin elementteihin on huomioitu kekseliäästi.
Instagramissa sisällöntuotannon pääpiste oli reels-videoissa ja herkullisissa kuvakaruselleissa. TikTokissa parhaiten toimi kanavien trendeistä ponnistava huumorisisältö kun Facessa taas kurkistettiin kulisseihin ja muisteltiin klassikoita.





