Atria

Hyvät sisällöt,
parempi mieli

  • ”Kuka harkkari tän ikinä tekikään ansaitsee pysyvän paikan markkinointitiimissä.”

    Instagram-käyttäjä, 2023

Herkullista sisältöä kanavakohtaisesti kohderyhmän makuun 

Atrian ja Dinglen tekemisen pohjana toimi yhteistyön alkuvaiheessa luotu kattava somestrategia. Hyvän ruoan tavoin myös Atrian somesisältöjen haluttiin herättävän tunteita, rakentavan yhteisöllisyyttä, piristävän arkea ja jättävän hyvän maun.

Parempi mieli on Atrian tavoitteena paitsi ruokapöydässä, myös sometekemisessä.

Dinglen luomat kanavakohtaiset, ajankohtaiset, rennot ja palvelevat sisällöt toimivat erinomaisesti kaikissa Atrian somekanavissa (Facebook, Instagram, TikTok). Vuoden aikana sisältöjen sitoutuneisuus kasvoi jopa 40,58 %, ja esimerkiksi TikTokissa postaukset keräsivät keskimäärin lähes 2000 erilaista reaktiota aina tykkäyksistä tallennuksiin.

Mukaan somekonsepteihin suunniteltiin muun muassa ruokatoimittajan luomia herkullisia arkireseptejä, tuunaustärppejä, hävikkivinkkejä, Atrian perhetilallisten haastatteluja, äänestyksiä ja tuote-esittelyjä maustettuna ripauksella nostalgiaa. Sisältömuotoina toteutettiin monipuolisesti ruokakuvia, lyhyitä videoita, animaatioita ja reseptikuvakaruselleja.

Kanavakohtaisuuteen kiinnitettiin erityistä huomiota ja kanavien erityispiirteet filttereistä tarroihin ja osallistaviin elementteihin on huomioitu kekseliäästi.

Instagramissa sisällöntuotannon pääpiste oli reels-videoissa ja herkullisissa kuvakaruselleissa. TikTokissa parhaiten toimi kanavien trendeistä ponnistava huumorisisältö kun Facessa taas kurkistettiin kulisseihin ja muisteltiin klassikoita.

  • “Somen rooli brändien kuluttajakommunikaatiossa kasvaa jatkuvasti. Halusimme valita kumppanin, joka auttaa meitä kehittämään kunkin kanavan ja kohderyhmän kannalta parasta mahdollista sisältöä. Yhteinen tavoitteemme on rakentaa Atrialle Suomen parhaat somekanavat, ja uskon, että meillä on hyvät eväät tämän saavuttamiseen.”

    Nanna Järvinen, brändijohtaja, Atria Suomi Oy

Hyvät sisällöt, parempi mieli

Hyvät sisällöt, parempi mieli •

Kaipaako sisältömarkkinointisi
tuuletusta tai tekijää?

Seuraava
Seuraava

Vaasan Sähkö - Erilaista sisältöä sähköstä