Värisilmä

Kokonaisvaltainen

markkinointi-

kumppanuus

  • Vuonna 1953 perustettu, valtakunnallisesti toimiva Värisilmä on Suomen johtava sisustuksen pintamateriaaleihin erikoistunut ketju. Värisilmä etsi itselleen kokonaisvaltaista markkinointikumppania, joka pystyy hoitamaan niin bränditason markkinoinnin, mediasuunnittelun, jatkuvan näkyvyyden sekä markkinoinnin automaatiot ja kaiken siltä väliltä.

Dinglen ja Värisilmän yhteistyö alkoi keväällä 2022, ja se pitää sisällään koko Värisilmä-ketjun markkinoinnin. Dingle suunnittelee ja tuottaa markkinointimateriaalia perinteisiin kanaviin, kuten printtiin, radioon ja televisioon, ja vastaa myös mediasuunnittelusta, digimarkkinoinnin sisältöjen ja mainosten toteutuksesta, verkkosivuston ja sosiaalisen median sisällön tuottamisesta ja kehittämisestä, markkinoinnin automaation hallinnasta, uutiskirjeiden suunnittelusta ja lähetyksestä sekä muiden digikanavien ylläpidosta.

Lisäksi Dinglen tehtäviin kuuluu toimenpiteiden seuranta, raportointi ja optimointi, jotka ovat oleellisia osia tehokkaassa markkinointiyhteistyössä.

Jokaiseen tilaan, jokaiselle pinnalle

Yhteistyön alkumetreillä Värisilmän tekemiselle luotiin uusi kattokonsepti. Värisilmää positiivisessa valossa brändäävä kattokonsepti Jokaiseen tilaan, jokaiselle pinnalle” nostaa Värisilmän vahvuudet - laajan tuotevalikoiman ja pintamateriaaliosaamisen esiin.

Markkinoinnin vuosikelloa rytmittää always on -tekemisen lisäksi kampanjat, joilla vauhditetaan myyntiä sekä brändäävät sisällöt, jotka nostavat Värisilmän asiantuntijuutta sisustajan, remontoijan ja rakentajan erikoisliikkeenä.

Värisilmä somessa

Olemme kehittäneet Värisilmän some-strategiaa kanavakohtaisesti, hyödyntäen kunkin alustan omiavahvuuksia:

  • Instagramissa olemme panostaneet erityisesti feedin visuaaliseen ilmeeseen ja tarinoiden kertomiseen, luoden inspiroivia ja sitouttavia Instagram Story -sisältöjä, jotka tavoittavat asiakkaat tehokkaasti.

  • Facebookissa olemme keskittyneet yhteisön rakentamiseen ja tehokkaaseen liikenteen ohjaamiseen verkkosivuille kiinnostavien inspiraatiosisältöjen avulla.  

  • Pinterestissä inspiroimme visuaalisilla sisustustrendeillä ja tuotekuvilla.

  • TikTokissa, joka on Värisilmän uusin aluevaltaus, luomme visuaalisia, viihdyttäviä ja helposti jaettavia videoita, jotka tavoittavat etenkin nuoremman kohderyhmän.

  • LinkedInissä puolestaan keskitymme Värisilmä PRO -ammattilaispuoleen, ja nostamme siellä esiin Värisilmän asiantuntijuutta, ammattilaisia kiinnostuvia tapahtumia ja koulutuksia sekä laajaa ammattilaistuotteiden valikoimaa.

Jokaiselle kanavalle räätälöity lähestymistapamme on auttanut Värisilmä brändiä kasvattamaan näkyvyyttään ja tavoittamaan uusia kohderyhmiä entistä tehokkaammin!

Artikkelit, kampanjasivut & uutiskirjeet 

Artikkelit ovat keskeinen osa Värisilmän markkinointia, sillä ne tarjoavat mahdollisuuden esitellä uutuustuotteita, jakaa asiantuntijatietoa ja inspiroida asiakkaita erilaisilla sisustusideoilla ja trendeillä. Samalla hyvin kirjoitetut artikkelit parantavat hakukonelöydettävyyttä (SEO), tuoden Värisilmän verkkosivustolle liikennettä.

Lisäksi jokainen kampanja ansaitsee oman, huolellisesti suunnitellun sivunsa, josta löytyy kaikki kyseisen kampanjan tuotteet ja relevanttia lisätietoa. Artikkeli- ja kampanjasivujen lisäksi ylläpidämme ja päivitämme säännöllisesti erilaisia brändi- ja tuotesivuja varmistaaksemme, että Värisilmän verkkosivusto pysyy aina ajan tasalla ja tarjoaa asiakkaille tuoretta ja relevanttia sisältöä.

Uutiskirjeiden kautta taas pidämme asiakkaat ajan tasalla Värisilmän ajankohtaisista aiheista ja tarjouksista, rakentaen samalla lojaliteettia ja syventäen asiakassuhteita.

Vau mitä vaikuttajia! 

Olemme löytäneet Värisilmälle kumppaneita myös vaikuttajien maailmasta, ja yhdessä heidän kanssaan olemme tehneet sisustamisesta ja remontoimisesta entistä hauskempaa ja inspiroivampaa. Esimerkiksi Nata Salmela, joka tunnetaan ahkerana remontoijana, on jakanut seuraajilleen mahtavia ideoita siitä, miten Värisilmän tuotteilla voi uudistaa sijoitusasunnon pinnat. Eveliina Uosukainen luotti kesämökkinsä maalausprojektissa Värisilmän maaliasiantuntijan maalaus- ja tuotevinkkeihin ja esitteli seuraajilleen tyytyväisenä lopputulosta ja miten maalipinta on pitänyt otteensa myös talven jäljiltä. Kesäkampanjan kasvokuvana ja radiomainosten äänenä Arttu Wiskari on tuonut omalla rennolla tyylillään mukaan tunnelmaa ja huumoria.

Vaikuttajat tuovat Värisilmän brändin elävästi osaksi ihmisten arkea ja tarjoavat samaistuttavia tarinoita, jotka innostavat ja rohkaisevat kokeilemaan uutta. Vaikuttajayhteistyön kautta voimme tarjota inspiraatiota ja ideoita tavalla, joka todella koskettaa ja saa ihmiset innostumaan sisustamisesta ja remontoimisesta – juuri niin kuin pitääkin!

Yhteistyöllä yhteiseen maaliin

Värisilmän tiimiin kuuluvat asiakkuusjohtaja, projektipäällikkö, sisällöntuottaja, graafikko sekä mediasuunnittelija. Tiimiä täydentää tarpeiden ja projektien mukaan strategi/luova suunnittelija, sisustustoimittaja, valo- ja videokuvaaja sekä tuottaja. Markkinointia ohjaa vuosisuunnitelma, jossa määritellään markkinoinnin tavoitteet, kampanjat ja jatkuva tekeminen vuodeksi kerrallaan. Suunnitelmaa tarkastellaan puolessa välissä vuotta ja tarpeen tullen suunnitelmia tarkennetaan ja muokataan. Yhteiset viikoittaiset palaverit tiimin ja asiakkaan kanssa ohjaavat arjen tekemistä.

  • “Kokonaisvaltainen, ratkaisukeskeinen, joustava ja asiakaspalveluhenkinen markkinointikumppani, johon voi luottaa tilanteessa kuin tilanteessa.”

    Liisa Nurro, Markkinointipäällikkö, Värisilmä

Hyvät sisällöt, parempi mieli

Hyvät sisällöt, parempi mieli •

Kaipaako sisältömarkkinointisi
tuuletusta tai tekijää?

Edellinen
Edellinen

Finnkinon upea TikTok-startti

Seuraava
Seuraava

Vaasan Sähkö - Erilaista sisältöä sähköstä